onsdag, augusti 09, 2006

Utmaning

Uppgiften är följande:
Du ska göra en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra att göra detsamma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande.
Längst ner i det här inlägget skall du göra en lista över vilka fem du utmanar


Ovana/Egenhet 1:
När jag hör min favoritlåt (favoritlåt varierar) måste jag sjunga med. Inte högt alla gånger, jag mimar till dom när jag är bland folk, och gungar i takt när jag går.

Ovana/Egenhet 2:
Är jag hemma en dag från jobbet så måste jag vara hemma en dag till, för det går ju inte att bara vara hemma en dag.

Ovana/Egenhet 3:
Jag ska alltid (ALLTID!) börja dansa (speciellt fuldansa) när jag är onykter.

Ovana/Egenhet 4:
Jag äter ALLTID frukost, oavsett hur tidigt eller sent på morgonen det än är.

Ovana/Egenhet 5:
Jag svarar på alla sms, hur onödiga dom än är. (kanske därför min räkning ser ut som den gör).


Jag blev utmanad av Tobbe (voltron på helgon)

Nu utmanar jag;
Jenny
Lena
Helena


Eftersom jag inte vet fler som läser denna blogg och bloggar själva så blir de bara tre, men om det är någon annan som läser och känner sig utmanad så sätt fart och skicka sen ett gb inlägg till mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ovana Två att vara hemma från jobbet i två dagar har jag redan gjort ett par gånger. :P Frukost jobbar jag på att äta varje dag, just nu är det kanske 4 dagar i veckan det sker. Och Ovana Tre gör jag ju med. :P Ovana Ett och Fem blir däremot jobbigast för mig klara. :P Spännande. :D