söndag, augusti 20, 2006

Jag - En klantskalle!

Jag hade skitkul med tjejerna igår!

Dock lyckades jag slå mig, eftersom jag är så klantig som vanligt!
Det var på vägen dit, snubblade till på min ena cykeltrampa och ramlar ner och slår i bröstkorgen i stången som är nedanför.
Det enda jag kunde tänka då var "Jag får inte ramla! Jag får inte ramla!" Tror det var tack vare det som jag lyckades få tag i styret och lokalisera handbromsen, för att sedan bromsa innan jag for in i en husvägg eller ner i asfalten.
Jenny och Lena blev lite rädda där, med all rätt! Nu har jag bara ett skrapsår strax nedanför höger bröst, och pyttelite ont i bröstet. Men det var tur att det inte gick värre!
Jag tror jag är böjd att hålla med Helena nu, jag BÖR ha en filmkamera riktad mot mig vart jag än går!

Sen hittade jag ett hångel också och övergav tjejerna! *Förlåt Jenny och Lena!*
Fick skjuts hem i regnet som tur var! Slapp cykla, så nu måste jag upp på stan och hämta den imorrn eller på tisdag jobbigt nog.


På onsdag åker jag och Mattias till Turkiet! Ska bli så skönt att komma bort från allting ett tag och bara sola, bada, dricka sprit och sova. Inte tänka på alla bekymmer man egentligen har här hemma.


Får se om jag kan spela match på tisdag, har ju fortfarande känningar i låret trist nog.

Nej, dags att lägga sig och läsa och börja fundera på vad man ska packa till resan! Jag kommer ju med all säkert packa ner alldeles för mycket som vanligt! Well, det blir ett senare problem.



Inga kommentarer: