onsdag, december 19, 2007

Göteborg so far

Jahopp, då var man i göteborg då. Eller iaf sen igår!
Hunnit med att träffa Cattis två gånger, och Jonatan har jag hängt med hela tiden.

Vi har inte gjort så mycket faktist, mest hängt här hemma hos honom o kollat på tv o pratat o sånt där man gör när man ska försöka lära känna varandra.
Först av allt igår var vi upp en sväng på skolan och hälsade på Cattis som jag inte sett sen hennes "flyttfest", kul o se henne igen! Idag har vi varit o handlat för julfesten, jag, Jonatan och Cattis. Sen har vi varit väldigt inaktiva faktist.
Än så länge är allt är precis så mysigt och bra som jag trodde de skulle vara.

Dock har Jonatan en rolig lägenhetskompis, första kvällen jag var här (igår) fick jag höra honom spela gitarr och sjunga med i Tommy Körbergs Stad i Ljus. En stund senare låg vi i sängen o småpratade o skulle sova typ, och rätt vad de är hör vi ett "YEAH" höll på att skratta ihjäl mig! Då var de lägenhetskompisen som var igång och sjöng igen.

Allt känns lugnt och avslappnat här, precis som det ska vara. Men jag är tröttare än vanligt, undra om de beror på att jag har sällskap nästan hela tiden och är ovan med det, eller om de bara beror på att jag inte är hemma och tror jag är på semester och slappnar av?
Inget att spekulera i, bra att jag är trött på "normala" tider. Började kännas lite fel att vara vaken till 2.30 och sen gå upp 11.30 dan efter, iofs har jag inte så mycket att göra på dagarna men ändå!


Har inte köpt klart alla julklappar än, har mamma, pappa o hanna o fredric kvar. Men inte så lätt att köpa när man inte vet vad de önskar sig, jag vet ju dock att hanna önskar sig ett par vantar och pappa önskar sig strumpor och mamma önskar sig säkerligen ett playstation 2 och ett Buzzspel som hon kan leka med.
Men kul att få ett par vantar i julklapp, kul att få bara strumpor i julklapp.

Nej, nu ska jag väl försöka kolla vad den andra datanörden gör..

PÖSS

1 kommentar:

Anonym sa...

låter som det ska helt enkelt. Får ta o planera/diskutera nyår snart, jag har lite ideer!