fredag, december 21, 2007

Julfest över

Så var julfesten snart till ända.
Kanske hade varit roligare om jag varit piggare, och inte känt mig så extremt gammal. Kan ju säga att jag var bland dom äldsta, om inte äldst, här! De flesta var två, tre år yngre iaf och inga var direkt roliga utom de jag träffat tidigare. (Dvs Jonatan, Cattis och Jonathan2). Drack 2 cider och 1 halvt glas vin, kändes som bortkastade pengar och borde inte öppnat vinaren. Men men, ibland gör man fel, skönt att man inser det bara. =)

Nu står Cattis o diskar o jag sitter här, känner att jag gjort min del genom att plocka undan från vardagsrummet och torkat en hel del disk.

10 timmar kvar innan man sitter på tåget hem till missarna. Både längtar hem och inte, vill se vart hela den här grejen leder, men det finns tid. Dessutom vill jag hem till mina små kissekottar.

Nej, nu ska jag lägga mig ovanpå täcket, slumra och hoppas på att de sista ska gå hem snart.


Inga kommentarer: