söndag, december 02, 2007

Sjuk igen?

Jag var ute igår med Jörgen, Anders och Lena. Var kul på förfesten med Wii spelande. Drog på krogen vid halv tio kanske, men både Lena och jag tröttnade på krogen ungefär vid 12 tiden. Drog kanske vid halv ett, gick och åt på grillis och åkte sen taxi hem.

Nu är Mats grinig på mig också, försökte även ge mig dåligt samvete. Sorry, sånt funkar bara med min familj. Ja, för den som undrar är det bara att fråga, men jag berättar inte för alla.

Tror jag håller på att bli sjuk, såhär brukar jag inte må när jag är bakis annars. Fryser och svettas om vartannat, yr i skallen och helt skakis. Tror att jag har feber också.
Vill inte bli sjuk nu!!


Nej, ska lägga mig i soffan och titta på tv..

1 kommentar:

Anonym sa...

bah.. jag ger dej bara dåligt samvete när du boooorde ha det!!!! =P=P=P