lördag, december 22, 2007

Skönt

Nu är jag hemma igen, eller jag har varit hemma ett tag.
Skönt att vara hemma hos katterna, men saknar Jonatan. Hoppas jag får träffa honom snart igen.
Tror faktist att distansförhållande är idealgrejen för mig, ingen som vill ses varje dag, och man hörs av för att man saknar varandra inte för att man känner sig tvungen.
Kunde aldrig vågats hoppats på att tiden i Göteborg skulle vara så bra som den var.

Var astrött när jag kom hem igår, somnade rätt tidigt och sov väl en 10 timmar typ! Skönt! Idag har jag bara umgåtts med mig själv och katterna, riktigt skönt faktist. Men saknar en Jonatan att pussa på.
Är klar med alla julklappar, syster köpte åt mor och far, så jag behövde bara köpa åt syster och fredric.

Kollat på julfilmer hela kvällen, och ska fortsätta med det tänkte jag. I morgon ska jag lyssna på julmusik och vinka av Helena vid tåget.

Nu ska jag återgå till Ha en Shrektigt God Jul

Inga kommentarer: