måndag, december 24, 2007

Smaklöst

Japp, tokförkyld på julafton. Jättekul när både jag, mamma, pappa och min syster var tvärförkylda. Kände inte ett dugg vad maten eller chokladen smakade, nej det var inte kul att fira jul då, eller att ens försöka äta!

Fick ju lite udda julklappar må jag säga. Av mor och far fick jag 250 kronor, en våg, handdukar och ett moppset. Ja, du läste rätt, ETT MOPPSET! En skurmopp, skurhink och urvridare, otroligt kul. Kändes nästan som en pik där.
Av min syster fick jag trosor och Buzz Hollywood, körde det ett par gånger mamma och jag, riktigt kul ändå.

Bästa julklappen kommer dock senare, när Jonatan kommer hit. Det är nog den bästa! Att få träffa honom! 5 långa dagar kvar!
Jag vet att det är mycket tjat om Jonatan, och de får ni stå ut med för det är honom jag tänker på mest nu för tiden.


2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag fick 4 microfiberdukar i julklapp av Js mamma. Ska vi öppna städfirma ihop?

Anonym sa...

Jag kan bli er första kund! HIHI