tisdag, april 15, 2008

Allt på en gång

Vet att jag inte skrivit på ett tag, men det har varit rätt turbulent i helgen.

Jag är rätt trött när jag kommer hem från förskolan på dagarna, skrikande, lekande och stojande barn är inte någon barnlek. Helt slut i skallen när jag kommer hem på kvällarna, men jag börjar kunna stänga av mer och mer. Riktigt skönt.

Vad det är som hänt i helgen tänker jag inte gå in på, kan bara säga att det var skitjobbigt men att det löste sig.

Var förresten ute med Linda i lördags! Hade riktigt kul! Hamnade på Björnstugan och lyckades få med oss Jörgen dit efter att fått ut honom från Strömpis. Delade på 3 vinflaskor innan vi gick ut jag och Linda, kan säga att vi var rätt så fulla, Linda hade till och med lite minnesluckor! Men som sagt, riktigt roligt att gå ut med henne som vanligt!

Idag är det studiedag då de andra är iväg på nånting och jag får sitta hemma och söka jobb typ, funkar det med. Skickat iväg iaf 1 ansökan så.

Ska jobba på PGs på torsdag, ska bli riktigt roligt faktist!

Åh, hatar att prata med mamma om pengar. För allt som händer, att jag inte får några pengar, att akassan krånglar med mina pengar. Att jag får påminnelser på fakturor som jag inte betalat för att jag inte har några pengar, är mitt fel och jag får skylla mig själv. Undra om det verkligen är så svårt att försöka stötta sin dotter?

Inga kommentarer: