onsdag, april 02, 2008

Pengar?

Jag tror inte de på min akassas kundtjänst fått gå någon telefonutbildning. De sitter tysta mer eller mindre hela samtalet om jag inte ställer direkta frågor, inte så att de ska pladdra på, men nånting annat än tystnad i ett par minuter borde de väl ändå kunna fixa kan man tycka.
"Senaste utbetalningen var i början på februari" Jaa, jag vet det. Det är när jag får min nästa utbetalning jag frågade om! Han skulle prata med min handläggare om att kolla på mina papper snarast. Han hade inte minsta lilla aning om när de kunde ske, men "du ser ju på internetkassan när det kommer". Jo tack.
Jag förvånas över deras dumhet ibland, men de gör väl så gott de kan.

Nu får jag bara hoppas på att de snabbar på och betalar ut pengarna så fort som möjligt, så jag kan betala av min skuld till mamma o pappa.

Inga kommentarer: