torsdag, april 24, 2008

Förbannad..

Nu är jag förbannad!!!
Skulle gå ner och cykla till Dan förut, och då upptäcker jag att min cykel är SNODD!!! Jävla idiot som inte kan skilja på ditt och mitt!!! Säkert nån av småungarna på gården, för den står bakom ett gäng buskar så man ser den inte direkt när man går förbi. PLUS att jag är 100% säker på att den var låst!! Vad ska du med min cykel till?? En låst, halvtrasig cykel! JÄVLA MONGO!!

Dock är jag impad över att jag fått ha den i fred i typ 7 år, trots att jag lämnat den olåst lite här och var. Typiskt att den ska bli snodd nu när jag behöver den som bäst!! Men den har ändå hängt med sen jag var typ 14-15, så de var väl på tiden.
Får ringa mamma o pappa imorrn och be dem ta med en ny cykel in till stan, tur att det finns resurser på landet.


Var iaf skönt att träffa Dan igen, helt sjukt vad jag tycker om honom, och hans dotter.

Fan, jag har fått ont i magen och har ett illamående på gång. Hoppas på att jag INTE blir mer sjuk än vad jag är, vill inte börja spy också för det räcker gott o väl med feber.


Inga kommentarer: