onsdag, april 02, 2008

Liten lista

VEM:

Saknar du: Helena kanske
Vill du döda: Ingen
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Dan
Kramade du sist: Dan
Vill du prata med: Helena, Dan
Skrek du på sist: Minns jag inte
Vill du vara som: Mig själv, fast lite bättre
Sårade dig sist: Dan
Vill du bli galet full med: Lena eller Linda
Fick du sms från senast: Dan
Ringde dig senast: Helena
Är vackrast på jorden:
Vet inte

HAR DU…
För många vänner:
Tillräckligt många
Förföljelsemani: Nope
Tvångstankar: Nej, inte mer än någon annan
Någon annan psykisk sjukdom: Depression?
Någon fysisk sjukdom: Ont i halsen, förkylning
Någon skada: Nej
Färgat håret: Lite nu och då
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Ja, en i naveln, en i näsan och i öronen
Egen dator: Jajjemen
Gjort bort dig rejält: Japp
Bra självförtroende: Jo
Komplex : Japp, min mage
Kysst någon:
Såklart
Haft sex: Haha, japp
Köpt kondomer: Japp
Tagit nakenbilder: Det också
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Nej, inte vad jag minns
Varit kär: Jaaa
Blivit kär i någon på nätet: Nopes
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Ja
Varit otrogen: Ja
Stulit någonting: Godis när jag var liten
Lämnat landet: Jadå.
Rymt hemifrån: Ett par gånger
Tuttat eld på nåt: Nej


HUR…
Går du: Ja, med benen

Svarar du i telefonen: "Ella" eller "Hallå"
Fördriver du tiden: Vid datorn och med Dan
Mycket pengar har du: Långt ifrån tillräckligt
Tjänar du pengar: Nej, akassa.
Bäddar du sängen: Typ aldrig
Ofta diskar du: Ibland.
Ofta städar du:
Ibland.
Går det på jobbet: På praktiken går det bra.
Många stör du dig på: Ett par stycken
Ofta träffar du din familj: Lagom mycket
Mycket äter du: Lagom mycket

TROR DU…
Att du kommer bli något: Jag är jag
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Vet inte.
Att folk tycker om dig: Vissa gör de, vissa gör de inte.
På ett liv efter detta: Vet inte.
Att fiskar kan tänka: Inte en aning
Att du kommer leva länge: Planerade som så iaf.


ÄR DU…
Förstående: Lite för förstående

Öppensinnad: Jajjemen
Arrogant: Ibland
Osäker: Ibland.
Intressant: Jag vill gärna tro de iaf.
Hungrig: Ibland
Smart: Jo, lite lagom sådär.
Barnslig: Allt som oftast
Liten: 162 centimeter
Lätt: 59 kg.
Rolig:
Jag är asrolig! ;)
Pratglad: Oftast
Frågvis:
Det händer
Organiserad: Kan vara.
Hälsosam: Vill jag väl inte påstå.
Blyg: Ja ibland.
Sentimental: Sällan
Lättförstådd: Ibland, ibland inte
Attraktiv: Självklart ;)
Lätt uttråkad: Ibland
Ansvarsfull:
Definitivt

1 kommentar:

Unknown sa...

Helena KANSKE?! Tack du :P