onsdag, april 23, 2008

Onsdag

Idag blir det Lenahäng!

Dock är jag hemma sjuk, med skallebank, lite feber och en halvt trasig hals. Inte så kul.
Har sovit hur mycket som helst i natt, somnade innan 22 igår och vaknade imorse när klockan ringde, då var det bara att ringa o sjuka sig. Sen somnade jag om och sov till strax efter 10.

Nu sitter jag då här framför datorn och tvn och har absolut ingenting hemma att äta, och inga pengar att handla för. Så jävla roligt, inte. Sist jag åt var igår kväll, ett par mackor hos Dan.

Var hemma hos Dan igår, badade och lekte lite med Nea innan hon skulle gå o sova. Cyklade hem runt halv tio för jag var så trött, och sen somnade jag rätt fort när jag lagt mig.


Nej, nu ser jag att de bara blir en massa upprepningar här. Ska väl ringa mamma sen och fråga om hon kan köpa en limpa åt mig eller nåt. Nu ska jag lägga mig ner i soffan igen innan jag ska småstäda lite.

Inga kommentarer: