fredag, april 25, 2008

Idag med

Jo, jag är hemma idag med. Fortfarande feber, som jag hoppas ska ge sig snart!
Min cykel är inte tillbaka, trodde (hoppades) att den skulle få hemlängtan och komma tillbaka av sig själv i natt, men icke. Så jag får väl ta en cykel från landet då.

Här i lägenheten är de massa varmt trots att jag vädrar för fullt, kan det bero på febern tro?
Ikväll ska jag hem till Dan och nea igen, får se när jag åker dit. Orkar inte med så mycket bus idag, så då gäller det att dyka upp ungefär vid läggdags för nea.

Nej, ska väl sätta mig vid nätdörren till balkongen och försöka svalna av lite. Men funderar på om jag ska orka gå till ica och köpa glass o annat onyttigt.
Jag har inte fått några pengar alls än, men antagligen får jag dem från försäkringskassan på måndag, och de från akassan om 2-3 veckor om jag har tur.

Nej, nätdörren och en bok var det ja.

Inga kommentarer: