lördag, juli 26, 2008

Citat en lördagkväll med Vattensmälla och Hajfena

- Hej fröken BH
- Hej fröken Trosa
- Vi har genomskådat Per Gessle!!
- Oj, nu kom Jörgen.
- Det här hade vi ju inte planerat.
*PANG*
-Förlåt!
- Vadå, är det blixt på den här?
-Hur gåre med glaset?
"-Det är din tröja
-Vet jag väl"
- Jag sa ju barndomsbarn.
-Jävlar vad smurfar.
-Åh, vem ska jag ringa nu!
- Åh, jag måste vara tyst hela kvällen
- Fan vad dryg du är
- Du kissade i ån.
- Vill du ha lite Orup?
- Hur hittar i likheterna?
- Är det mer rättvist?
- Jag sålde en burk för en enkrona idag!
-De är därför jag bara sitter tyst och iakktar
-Det är modernt
-Tragiskt
-Jag vet vad jag vill ha, men jag har ingen aning.
-Är de Anders du ringer?
-Inte fan vet jag vad vad jag gjort!
-Ska vi kräkas eller gå på krogen?
-Han hade en fjäder i skona

Inga kommentarer: