onsdag, juli 23, 2008

Idag

Det blev röda naglar, ser lite somrigare ut än den lila jag hade tänkt ha. Inte för att jag ska vara social med en massa folk, men alltid trevligt att känna sig lite fin när man mår dåligt. Skippar nog tånaglarna, iaf för idag.

Var ute till Närkes Kil o vattnade blommor och släppte in kisse, en kisse som hatar mig. Hon vägrade gå in när jag ville få in henne, så hon la sig mitt under bilen så jag inte kunde nå henne. Tänkte vänta ut henne, men orkade inte, så fick muta ut henne med lite kattgodis.
Hon började fräsa åt mig när hon närmade sig ytterdörren och jag ville lyfta henne, så hon kutade då in tillslut, asförbannad på mig då såklart.
Gick förbi henne inomhus för att hälla upp mer kattmat, då gör hon ett halvhjärtat utfall mot mig. Hon lugnade dock ner sig innan jag åkte.

Måste ringa läkare imorrn, hjälper inte att nässpraya när trycket sätter i. Plus att jag börjar må illa, är yrslig, småont i magen, och får huvudvärk lite till och från (antagligen kommer huvudvärken från bihålorna). Får se om jag kan sova i natt, hjälper ju inte med alvedon och nässpray.
Sen har jag lite pms också, kul värre, får allt på en gång.
Jag ska även be dem ta prover på allt de kommer på, jag är sjuk ungefär jämt, lär ju vara något fel.

Har inte haft nån matlust idag, tvingade i mig en halv hamburgare och lite pommes från MacDonalds, men tog stopp efter det, så jag får dricka massa vätska istället.


Nej, nu ska jag återgå till Project Runway.

Inga kommentarer: