måndag, juli 28, 2008

The Dark Knight

Varit på en första dejt med Dan, vi har ju aldrig riktigt varit på nån dejt. Så ikväll fick det bli en biodejt! Såg The Dark Knight (Batman för den som inte vet), den var riktigt mörk, men otroligt bra!
Alla skriverier om att Heath Ledger spelade så bra, jag kan bara säga, han var bättre! Helt grymt att man kan spela en sådan roll, helt grymt! Synd att det blev hans sista roll.
Synd bara att det var så hysteriskt varmt i biosalongen, ingen ac, så det var rena drömmen att komma ut i lobbyn och få andas luft, var tillome svalare utomhus än i salongen.

Sov mig igenom åskvädret igår tack och lov, vaknade till under nån smäll men tvingade mig in i nån djupsömn efter det, då jag är åskrädd. Så missade mesta av det, för jag hade ju ingen hemma som kunde sitta med mig.

Annars har det varit lugnt, imorrn blir det dagis för hela slanten.

Varmt varmt varmt, nej om jag ska återgå till min fläkt.

Inga kommentarer: