onsdag, juli 23, 2008

Superb!

Jag fick en alldeles superb lön! Så nu kan jag tröstshoppa skor eller vad jag nu vill! Hurra! Lönar sig att ligga ute ibland, även om det är förbannat tråkigt och hemlängtit. (Hemlängtit är f.ö ett nytt ord från o med nu)

Det är så kul att vara hemma sjuk, not! Men jag kan ju följa Days of our lives, om jag då inte sover under den tiden. Det hela sitter i bihålorna nu känner jag, bara spänner i halva ansiktet. Borde väl ringa läkare, men orkar inte riktigt sitta och förklara saker de inte vill förstå. Jag vet att jag har kasst immunförsvar.

På fredag följer jag med älsklingen och hans pappa till stockholm där de ska skruva biljardbord och jag ska hänga med Helena! Det är i stockholm tröstshoppingen kommer ske, på lördag närmare bestämt. Ska bli riktigt skoj!

Nej, ska lägga mig ner i soffan och vila lite nu.

Inga kommentarer: