fredag, juli 11, 2008

Ännu mer pladder

Jahopp, då vet jag hur tråkigt det är att sitta hemma ensam en fredagkväll, sjuk utan någonting att göra. Men vad gör man när man inte har något val?

Har en stor blåsa på tungan, gör riktigt ont så det går inte att äta några chips som jag var sugen på. Försökte dricka lite läsk, går bra i små mängder men inte i några stora klunkar.

Passade iaf på att vattna blommorna, de såg lite torra ut.

Ja, så spännande var min kväll. I morgon blir det förhoppningsvis bättre, då ska jag eventuellt umgås med Lena om hon har tid. Annars kommer jag gå ut med Jörgen om det blir nåt partaj, eller så åker jag ut till syster och trakasserar henne. Några alternativ har jag allt.

Nej, nu ska jag åka hem till Dan och lägga mig i sängen o läsa tror jag bestämt, han bör ju komma hem snart.

Inga kommentarer: