torsdag, juli 17, 2008

Uppdaterar

Hade rätt skoj i lördags på min o Lenas tjejkväll, en tjejkväll som blev utgång på Frimis (där nu strömpis har sin verksamhet när de egna lokalerna är stängda). Var väl rätt kul, gick därifrån med mer pengar än jag kom dit med iaf! Ibland har jag tur i spel utöver kärleken! Kvällen avslutades med pizza på grillis as usual.

Söndag blev en bakisdag, var ut till mamma som fyllde 45 då och ficxk god mat i form av torsk. Sen läste jag lite och somnade sedan på deras hammock. Blev i övrigt väldigt lugnt.

Nu i veckan har jag inte gjort nånting typ, mest bara varit på dagis och umgåtts med pojken.
Har fått tre barn som plåster på dagis, roligt men krävande då man inte kan ge alla den uppmärksamhet de förtjänar. I övrigt är det bara roligt!


Jag vet att jag är superdålig på att uppdatera, men händer inte så extremt mycket i mitt liv just nu. Eller det gör det väl, men man orkar inte alltid uppdatera när man går upp innan sex på morgnarna. När man går upp supertidigt vill man bara komma i säng tidigt.
Är iaf duktig och promenerar till jobbet, tar inte mer än typ 15-20 minuter. Skönt att promenera på morgonen, kommer igång på ett annat sätt då.

Nej, nu ska jag roa mig med annat.

Inga kommentarer: