fredag, augusti 29, 2008

Beslutet

Nu har beslutet om att jag ska vara på dagis tagit slut, så jag ska väl iväg på nåt möte nästnästa vecka och prata med nån. Tänkte försöka få ta ett truckkort eftersom det är så långt bort från det jag egentligen vill göra, får hoppas på att de inte är omöjliga.

Hade skrivit ett långt inlägg, men sen kukade blogger ur, orkar inte skriva om allt.

Helgen blir lugn, mycket mys med Dan.

Har sökt en del jobb i veckan också, får hoppas på att någon hör av sig! Har ju ändrat runt lite i CV/personliga brevet nu så vi får väl se om det är bättre eller sämre. Måste ju alltid formulera om sig lite så språket flyter bättre, hittar alltid nånting jag vill ändra på innan jag skickar.

Gah, irriterande att hela blogginlägget jag skrivit försvann.

Varit i Kumla idag, fick lite mat och så, alltid trevligt att vara där, känner sig alltid så välkommen!

Nej, om jag ska ta och åka hem till Dan och mysa lite nu när han kommer tillbaka efter att ha lämnat nea ute hos sin mamma igen.

Han och jag pratade ut lite häromdan, allt har varit mycket bättre sen dess. Var supermysigt igår när vi satt och pratade och pussades och mös. Ja, ville bara säga det.
Nu ska jag iväg!



2 kommentarer:

Jenny sa...

Fast sparar inte din blogger dina inlägg i ett utkast automatiskt? Det gör min och där hittar jag alltid inlägg om det knasat sig och jag inte hunnit publicera det. Hur som, tråkigt att du inte får vara kvar på dagis men samtidigt ska väl inte dem utnyttja dig som gratis arbetskraft heller istället för att anställa dig (när behovet faktiskt finns).

Anonym sa...

Nej, det blev nåt fel så den loggade ut mig innan den hann spara utkastet.. =/
Jo, det är sant. Dom tycker ju bara det är skönt med avlastningen hela tiden. Men det blir nog bra tillslut! =)