fredag, augusti 15, 2008

Studiedag och friska fläktar

Ledig från dagis idag, gratis ledig dag eftersom de har studiedag. Igår gjorde ett av barnen sin sista dag på vårt dagis, dom har flyttat så hon ska börja på nytt, man kommer o sakna den friska fläkten som det barnet förde med sig. Kommer säkerligen fler barn som är friska fläktar, men inget barn är det andra likt.

Började dagen idag med 4 chokladmuffins till frukost. Fick en dille igår och bakade chokladmuffins, blev mäkta populärt måste jag få säga, han tryckte i sig bra många och tycker jag ska baka dom igen.

Idag ska jag hem till Helena och spela monopol är det tänkt, får se när jag orkar iväg på det. Dan är och jobbar lite på Sporting och hjälper dem, så jag har hela dagen för mig själv, riktigt skönt ibland!

Nej, ska lägga mig i sängen och fortsätta titta lite på OS nu tänkte jag.

Inga kommentarer: