söndag, augusti 10, 2008

Lördag

Det var lördag igår, och som de allra flesta lördagar så innebar det Lenahäng och vindrickande. Fast den här lördagen innebar också vattenmelondrinkar, smakade som saft och var farligt goda! Vi började hos Lena och gick sen vidare till Dan där han och Johan satt o ölade lite.

Hade riktigt trevligt med Dan och Johan, innan klockan blev så mycket att vi fick halvspringa till frimis så vi kunde komma in innan 22 och slippa inträdet på 100 spänn, halvvägs dit var vi så kissnödiga att vi höll på att göra på oss.
Såg Ulrika på vägen, men fick bli ett snabbt hej för vi var som sagt otroligt kissnödiga! (Förlåt Ulrika!=)) Lyckades komma in innan 22 så vi slapp betala, och tur var väl det för det inte mycket folk där. Drog därifrån vid halv tolv, tolv nånstans tror jag, och då var det mer folk i kö utanför än inne. Vet inte riktigt hur de tänker när de gör så, men men. Riktigt trist var det där.

Hängde på Lena till Mitt Andra Hem där vi träffade på Jacob och alla hans polare, även Dan och hans kompisar kom dit. Vi drog väl därifrån vid ett tiden kanske, hade ingen koll på tiden direkt. Promenerade hem och stupade i säng, sov till typ halv ett idag, eller jag var uppe och kissade vid 9 men somnade om sen.

Idag har det varit allmänt segt och vi har käkat chips och kollat på Hancock, som var riktigt bra. Haft en riktig mysdag med andra ord.
Nu ska jag fortsätta kolla på basketen på tv och kanske ta mig en macka, har hört att det ska vara bra o äta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas MINA chips var goda. Själv fick jag nöja mig med en pizza :p

Anonym sa...

DINA chips åts upp på kvällen, köpte nya dagen efter serru.. ;)