måndag, augusti 25, 2008

Gnäll gnäll gnäll

Usch, jag är så trött på alla Stockholmare! Dom kan inte vara annat än dumma!! Iaf inte taxichaffisarna, cyklisterna och mopedisterna! Jisses, det är fan ett under att det inte smäller oftare än vad det gör här i Sthlm.

Fan vad jag är trött, tar på krafterna att gå upp vid 4 på morgonen, köra bil i 2 timmar och sen jobba i 9 timmar. Klarade mig iaf helskinnad och var nästan inge arg alls när jag kom utåt Skärholmen. Nu är jag dock supertrött och smågrinig, så jag ska väl lägga mig snart.

Jag har kommit på en sak, om jag nån dag ska bli sambo så måste jag tapetsera om i sovrummet, plus en del i vardagsrummet. Men sovrummet är värst där katterna hållits. Kommer bli dyrt, usch.

Nej, om jag ska ta och borsta tänderna och lägga mig och läsa lite kanske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tapeter finns ganska billigt om man inte ska ha nått jättespeciellt... och gör man det själv är det nästan gratis, och är inte svårt om det inte är jättemönstrat!

Unknown sa...

Jag trodde det skulle bli svindyrt när jag flyttade ifrån Varberga efter Ronja's härjningar. Det slutade med en räkning på ca: 600:- och då gjorde jag inget alls åt tapeterna innan jag flyttade. Så det behöver inte alls bli så farligt. =)