lördag, augusti 09, 2008

Inlägg

Jag har inte så mycket att skriva om egentligen, är på dagis hela dagarna och är supertrött på kvällarna. Somnar väl runt 23 på kvällen, om ens så sent. Helt galet är det. Dan tycker ju det är så lagom kul när jag somnar flera timmar innan han ens är trött.

Nu sitter jag och tittar på OS som äntligen börjat, går okej för Sverige. Har hittills sett kanot där en kille tagit sig till kvartsfinal, går inte lika bra för damerna där handbollstjejerna förlorade, men fotbollsdamerna vann matchen dom behövde vinna så.
Men antar att ni har koll på det där ändå om ni vill.

Snart ska jag ut på landet och hämta bilen jag fick på midsommar av farfar, pappa kommer in och hämtar mig om ett tag.

Ikväll blir det Lenahäng, ovanligt va? Nej, inte direkt. Blir väl lite alkohol, får se om ddet blir utgång också, det märks.

Nej, nu ska jag ställa på bilen och klä på mig innan pappa ringer och säger att han åker.


Jaaa, jag vet att det är ett supertråkigt inlägg.

Inga kommentarer: