torsdag, augusti 07, 2008

Inte ett dugg jävla synd


Varför tror du att det är synd om dig?
Varför tror du att du kan manipulera alla i din omgivning?
DET ÄR INTE ETT DUGG JÄVLA SYND OM DIG!

Jag är så trött på hennes jävla fasoner och göranden. När ska hon fatta att det är HON som ställt till det hela, att hon får stå sitt kast, att det är hon som satt sig själv i den sits hon är i nu. Att hon får acceptera vad hon själv gjort!
Får väl hoppas att hon tar in det dom sa på fam.rätten, dom är ju ändå utbildade och vet vad de pratar om. De sa iaf åt henne att hon inte får bete sig som hon gör, hoppas det går fram. Tror dock inte att hon kommer ta in det i första taget, har hon inte gjort det hittills.

Men det jag blir mest trött på är att han går på hennes tårar, hennes manipulationer. Jag får försöka banka in vett i skallen på honom, få honom att fatta att jag också tycker det är jobbigt. Det blir nästa fas att ta hand om.

Nu ska jag äta choklad och fundera ut vad jag ska säga.


Inga kommentarer: