torsdag, augusti 13, 2009

1,5 timmar

Började dagen med en 1,5 timmars promenad med Lena, innan frukost då såklart. Arbetsbyxorna börjar bli för små igen så det är dags att göra nåt åt det.
Tänkte även börja träna när jag börjat plugga igen, får man lite rabatt.

Nu ska jag snart gå hem till peter en stund och spela lite tvspel. Sen ska jag hem till älsklingen o sova.

I morgon är det tre stycken hemstäd, kommer sluta runt 15 tiden skulle jag tro. Sen är det ledig helg! Superskönt, vet inte riktigt vad jag ska ägna den åt. Ska till Nora på söndag iaf, och kanske ut på lördag. Får väl se vad det blir av det hela.



2 kommentarer:

Jenny sa...

Bra bra. Jag läste nyss i badet i min nyaste ToppHälsa att man gör av med 12% fler kalorier om man går på mjukt underlag såsom gräs än på asfalt.

Ella sa...

Ahaaa.. Bra o veta.. =P