tisdag, augusti 11, 2009

Rosa

Skulle gått på stan med Lena på fm idag, men kände att de skulle bli för stressigt plus att jag var för trött. Sen hörde Linda av sig med samma fråga, sa nej där med.

Så jag gick på af-möte 13.15 som inte berörde mig så mycket eftersom jag ska börja plugga, men var ju tvungen att gå dit för att visa min närvaro.

Efter af-mötet ringde jag Linda (flåt lena) och vi åkte runt lite överallt och handlade en massa åt hennes nya hem. Jag hittade ett rosa ämnesblock som jag bara var tvungen att köpa, och några fina överstrykningspennor! Så nu har jag påbörjat mina inköp för skolan. Även fast jag inte riktigt hade pengarna till det, men får väl offra lite mat för det, de är det värt.

I morgon är det lite jobb som gäller, men på torsdag har jag ledig dag. Min lediga dag ska jag ägna åt att städa upp här hemma, dammsuga och sånt, för diska monsterdisken har jag redan gjort duktig som jag är. Så på torsdag blir det dammsugning, moppning och skurning här!
Plus att Linda kanske kan hjälpa mig att färga håret? *blink blink*

Blir nog utgång på lördag med Linda, någon som vill med?

På söndag ska tjejligan åka till Nora! Ska bli riktigt roligt, inte varit där på säkert 2 år eller så. Hur mysig stad som helst att besöka, plus att jag säkert kommer vara lite bakis så då får jag äta glass om jag vill! Ska bli supermysigt!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Bara du inte blir för bakis så du ställer in eller ännu värre kräks i min röda blixten!

Ella sa...

Jag ska inte ställa in eller kräkas i röda blixten! =) Jag lovar! =)