söndag, augusti 16, 2009

Nora med tjejerna

Var iväg till Nora idag med tjejligan. Supermysigt att gå runt där o titta på alla loppisar och bakgårdsförsäljningar. Nora är en otroligt mysig stad, kan gå runt där flera timmar. Önskar jag kunde njutit mer av det idag. Var riktigt bakis.

Kvällen igår var rolig, lite för rolig. Sen blev den tråkig senare på natten, men vad säger man, inte så ovanligt. I morse var det inte ett dugg kul att vakna, hade riktigt ont i huvudet och kräktes till och med. Var nära att stanna hemma från Nora, men glad att jag åkte iväg faktist. Mådde lite bättre när jag vaknade andra gången, så då kunde jag ju åka utan problem.

Nu sitter jag hemma hos missarna och kommer gå o sova tidigt då jag inte sovit middag idag. Sen kommer jag få städa själv imorrn, som vanligt typ. Men gör inte så mycket nu då jag behöver timmarna.


Ska återgå till friidrotten nu.

Inga kommentarer: