måndag, mars 19, 2012

Dåligt av mig!

Är dålig på att blogga nu för tiden, men händer inte så mycket annat än att jag praktiserar och ägnar min tid åt det typ. Sen kommer jag hem med huvudvärk och orkar typ inte göra nånting, men måste bli ändring på det då jag ska skriva en 10 sidors uppgift de närmsta veckorna på ett lektionstillfälle som jag inte haft ännu.

Matilda ringde idag och undrade när jag skulle komma ut, och jag svarade att jag kunde komma ut till helgen. Hon lät nästan ledsen när hon efter det sa, "jag längtar ju efter dig". Det är mosters lilla snutteplutta det! Så i helgen ska jag åka ut och leka med henne, frågade om jag fick komma och göra det och möttes av ett glädje"jaa!".

Får tillbaka på skatten i år också, lite mer än förra året. Så antingen så sparar jag allt, eller så åker vi iväg på nån weekend nånstans, vi får se vad de blir helt enkelt!

Nu ska jag iaf gå och lägga mig så jag orkar umgås med alla underbara barn i morgon!

Inga kommentarer: