fredag, mars 30, 2012

Veckan över

Nu är denna praktikvecka över, och har bara två kvar! Kommer sakna alla barnen där! Trivs riktigt bra!
Fick gå hem lite tidigare idag, skönt att kunna få göra det när det är fredag och allt. Så jag har hunnit med att städa och greja här hemma, så nu är all disk diskad (jag tog bara det som blev kvar efter Dan som diskade igår), golven dammsugna och speglarna putsade. Även badrummet fick sig en omgång! Så nu är det rent och fint här igen, det kommer säkerligen dock bara vara till de två lortgrisarna kommer hem och lämnar sina saker överallt.

I helgen ska jag troligen med Lena och Sofie på loppisrunda, ska bli kul! Sen är det lite kalas för Dan i Kumla eftersom han fyller år i veckan. Eventuellt ska vi hem till Pelle och festa lite, men det får vi se hur det blir med då vi inte riktigt har bestämt oss än.

Nu väntar jag bara på att Dan ska ringa och säga att jag kan gå ner då vi ska åka till Kumla en snabbis, varför vet jag inte riktigt men.

Ikväll blir det lugnt med film och tv och kanske något glas vin.

Ska se till att byta till jeans igen så jag är redo när de kommer, jag tog på mig mysbrallorna så fort jag kom hem förut nämligen.

Inga kommentarer: