måndag, mars 05, 2012

Nästan frisk!

Jag är nu nästan frisk igen! Så skönt, bara lite snorig men det kan jag ju leva med ett tag.

Var på kalas hos lillsnuttan igår. Tycker alltid det är lika roligt att få leka med henne! Alla mor- och farföräldrar var där, men det var bara jag som gällde. Jag fick bära henne när hon skulle öppna dörren för sina gäster och när jag kom dit studsade hon som vanligt upp och ner och tjöt glädjestrålande "Ella! Ella! Ella!". Lilla snuttungen! Vi lekte en del på hennes rum och jag fick läsa böckerna jag gav henne också, hon verkade gilla dem! Plus att hon hade på sig tunikan hon fick av mig när hon spillt saft på klänningen hon egentligen hade på sig. Är så glad att jag får lära känna den underbara lilla personen.

Annars har jag varit på kattutställning i helgen, kan ju inte säga att jag inte blev sugen på en till katt. Roligt att se så många olika raser och man fastnar ju helt klart för en del raser och utseenden.

Nu är det dags att åka och lämna tillbaka bilen till mammsen.

Inga kommentarer: