onsdag, mars 21, 2012

Smarto

I morgon blir det paus från VFUn och måste ägna dagen åt universitetet, skittråkigt men vad ska man göra. Bar att bita ihop och cykla dit!
Jag min smarto har ju lyckats börja läsa i fel bok till i morgon så jag måste tokläsa igenom den nu idag, får väl se hur det går..

Funderar på om jag ska ta mig en promenad och försöka bli av med huvudvärken först, det är ju visserligen att skjuta på det oundvikliga, men ändå! Det är ju så otroligt skönt ute så jag kan nästan inte låta bli. Eller om jag ska sätta mig på balkongen med katten i knät och läsa. Ja, så får det bli! Sprang och jagade och lekte med massa barn på förskolan idag så jag har fått min motion känner jag nog.

Måste deklarera först! Får tillbaka en hel del pengar detta år! Asabra känner jag eftersom det inte verkar finnas något sommarjobb i sikte trots diverse sökta jobb! Får väl se, är ju bara mars månad så jag får hoppas på att det löser sig, annars får jag väl jobba ute på vägarna igen eller städa.

Nu ska jag tydligen upp på stan o shoppa med Peter! Fick jag mig en liten promenad ändå!

2 kommentarer:

Lena o Jacob sa...

nästa gång du vill promenixa så hör av dig så kan du ju få sällskap

Ella sa...

Det ska jag komma ihåg!