torsdag, mars 29, 2012

Matilda

Var en riktig Matildahelg förra helgen. Det var ju kanonfint väder så jag var därute flera timmar på lördagen och lekte en massa. Sen hade jag ingenting att göra på söndagen, och det var fortfarande kanonfint väder. Så jag bestämde mig för att cykla ut dit! Var kanonskönt trots uppförsbacke hela vägen, tog en timme ut dit. Sen var jag där i ett par timmar till de fick besök. Sen cyklade jag hem igen! Blev en nätt cykeltur på sammanlagt en timme och 50 minuter och ungefär tre mil. Så otroligt skönt!

Annars gör jag inte mycket, praktiserar och leker med de goa barnen och sen kommer jag hem och sätter mig för att skriva. Eller jag borde sätta mig och skriva, men jag är trött varje dag eftersom jag sover så dåligt på nätterna nu för tiden. Vet inte riktigt varför, en orsak är katten, men jag sover dåligt utan henne också, jag hoppas det ger sig snart.

Umgicks med Matilda idag med, fick hämta henne på dagis och det är alltid lika roligt att mötas av en studsande unge som bara måste tala om för alla att "moster är här, moster är här". =) Blir så otroligt glad av henne!
Mosters älskade hjärta!

Nu ska jag försöka ägna mig åt tvn en stund innan jag går och lägger mig.

Inga kommentarer: