torsdag, mars 01, 2012

Börjar ge sig? Eller?

Fortfarande sjuk men tror, och hoppas, på att febern börjar ge sig iaf! Men orkar inte göra så mycket ändå. Har legat i soffan idag och kollat på film och sen pluggat lite, men mest ätit glass och yoghurt för att lindra det onda i halsen. Det halsonda kom lagom till när jag tror att febern börjar släppa (vilket jag inte är så säker på än), så vi får väl se vad nästa krämpa blir.

Måste ge mig ut sen för att lämna tillbaka en bok på universitetet, skittrist o vet inte om jag orkar.. Men jag måste då jag inte vill ha mer böter, plus att jag har en gnällspik här hemma som anser sig sjukare än mig o inte kan göra sånt! (Nej, han ÄR inte sjukare än mig.) Så jag måste ge mig ut, plus att jag måste åka o hämta nea då han "inte orkar..". Säkert latmasken som bitit honom, visste nästan att de gick för bra med praktiken.

Nu ska jag lägga ner pluggandet för idag och slötitta på tv med en tallrik glass.

Inga kommentarer: