lördag, juni 30, 2012

Förkyld

Blev häromdagen plötsligt jätteförkyld, borde vara väntat eftersom jag var på den där usla förskolan. Har blivit sjuk efter de gånger jag varit där nu, så de är väl något med ventilationen i de usla lokalerna i samband med att alla barn är förkylda där hela tiden typ. Så jag får försöka tacka nej om de vill att jag ska dit igen, för jag kan inte gå och bli förkyld varje gång, känns onödigt.
Idag händer det inte mycket, jag ska kurera mig med jordgubbar och lite glass tror jag, kanske läsa någon bok. Dan är ju iväg och jobbar igen en dag för att han var och fiskade i veckan, sen ska han nog iväg och hjälpa en kompis att flytta. Får se om jag orkar/behövs sen när det är dags för bärandet, annars blir jag bara liggande hemma i soffan.

Nu ska jag börja på min nästa nya bok av Hjort Rosenfeldt, Lärjungen,  ser fram emot att läsa den då den förra var riktigt bra!

Inga kommentarer: