måndag, juni 04, 2012

Officiellt sommarlov

Nu har jag officiellt sommarlov! Känns skönt att ha lämnat in skiten, gjorde i princip om hela mitt arbete till det hon var ute efter. Så nu borde det bli godkänt, annars blir det väl nån liten komplettering.
Ikväll blir det till att gå Vårruset! Grannen här nere var sjuk så jag la ut en förfrågan på facebook om någon ville gå med mig, inte så kul att gå med hela hattstugan kanske då jag inte känner dem så bra, Jenny nappade på mitt erbjudande! Ska bli riktigt roligt att gå med henne! Bara hoppas på uppehåll i vädret under promenaden och den efterföljande picknicken.
Annars har jag roat mig med att åka till universitetet för att lämna in mitt arbete, tvätta, laga mat och sen sova en liten stund. Så har varit en hyfsat lugn dag, desto bättre blir det i morgon då det är jobb hela dagen.
Börjar morgondagen, förhoppninsvis, med jobb på en förskola, för att sedan fortsätta hem till familjen i adolfsberg. Blir kanoners med pengar till julis räkningar!

Ska väl försöka mig på att ta fram lämpliga kläder till vårruset nu, är ju riktigt ombytligt väder för just nu regnar det medan solen skiner, så blir inte lätt att hitta något som passar.

Inga kommentarer: