måndag, september 15, 2008

11 timmar

Har inte gjort många knop idag inte, mest legat i soffan. Gick och la mig vid strax efter halv tolv eller nåt igår, sov till kvart i tolv idag. Så jag sov minst 11 timmar, tror kroppen känner av rejält att jag är sjuk. =P Idag har jag också fått ondare i halsen, är rosslig och så. Får hoppas det går över snabbt det här.
Har varit supertrött hela dagen, men inte sovit nånting så jag skulle kunna somna ikväll. Känner att det kommer inte bli några problem.

Var hemma hos Carro en sväng idag och pratade konstiga och elaka ex, fick lite mat av dem också eftersom dom ändå skulle äta. Tack Lotta! Sen spelade Carro och jag lite Buzz också innan jag cyklade hem strax innan 22. Supertrött är jag nu så jag ska nog ta och gå o lägga mig.

Ska till Dan imorrn, hoppas han är på kram och myshumör.

Inga kommentarer: