torsdag, september 04, 2008

Hej då

Var i Stockholm och jobbade igår, ett endagsjobb, skönt med bara 1 dag där. Inte lika kul att de jobbade till efter rusningstid, vilket betyder en massa köer. Men men, inte mitt problem, bara jag stod där och såg glad ut så var det lugnt för mig iaf!

I morgon ska jag åka och säga tack för mig på dagis! Ska bli supertråkigt att inte gå dit i fortsättningen! Saknar verkligen barnen där, så jag tänkte åka dit imorrn och vara där en stund så jag får träffa lite ungar också. Ska köpa ett tackkort tänkte jag, men nu har jag inga pengar. Så jag får rita ett själv, synd bara att jag inte är hos Dan så jag kunde låna neas pennor. Men jag får göra det bästa av situationen!

Idag har jag typ bara sovit, var rätt trött efter att ha jobbat igår och inte ätit nånting alls mellan 8 och 18. Vi var bara två personer så vi kunde inte ta rast på hela dagen, dock var basen snäll och köpte cola till mig när han var o handlade kaffe åt de andra gubbarna. Tack lagbas!


Nej, om jag ska ringa och trakassera Dan och fråga när han kommer hem. Om han nu behagade svara i telefon.

Inga kommentarer: