tisdag, september 02, 2008

Saknad

Har inte varit iväg till praktiken och ska inte iväg dit nåt mer. *snyft* Saknar ju barnen redan! Så jag ska dit på torsdag eller fredag och säga hej o tack typ. Känns rätt trist, men men.

I morgon ska jag iväg på ett endagarsjobb i Stockholm, får väl se hur länge man håller på och så. Idag hade dom bara jobbat till 15 så, får väl se, om det blir fler dagar så åker jag hem om de slutar vid 15.
De skulle ju varit klara där idag så, blir säkerligen bara imorrn, gör inte mig så mycket när jag tycker mer om att sova hemma än borta.

Kollar på en dokumentär på femman om en person som "ätit sig till döds", borde man inte inse att det gått för långt när man inte kan resa sig ur sängen för att man är så fet. Nu talar jag alltså minst 150 kilos övervikt (så ingen tar åt sig). Men jag kan tänka mig hur svårt det är att sluta med nånting man är så van vid att göra, nåt som tröstar en osv.
Sjukt är det iaf.

Nej, ska njuta av mina tända ljus och mysa med katterna och vänta på att Dan kommer hem.

Inga kommentarer: