måndag, september 08, 2008

Kolla upp

Nu har jag varit hos min "jobbcoach" och kommit fram till saker.
Ska till en studievägledare där imorrn och få hjälp att kolla upp sökvägar till det jag vill plugga, och om jag behöver plugga upp nånting för att komma in där. Sen kollar "coachen" upp budbilsförarjobb, och nåt mer men kommer inte ihåg vad. Sen skulle jag ringa runt till lite olika lager och se till att få timanställning nånstans, så kunde jag få ett truckkort betalt.
Så ska jag dit och skriva om mitt CV på onsdag nästa vecka.
Kommer säkert bli bra allt det där.

Nu håller jag på och plockar o städar lite här och väntar på att pappa ska komma hit, så vi kan fylla på bromsvätska i bilen eftersom den håller på att ta slut.
Senare ska jag väl åka hem till Dan, om jag inte lyckas övertala honom att komma hit istället.

I morgon kommer en sjuk nea till oss, om hon fortfarande är sjuk det vill säga. Fast först på förmiddagen ska vi åka till Dans mammas bekanta Camilla och klippa oss, äntligen! Jag ska iofs inte klippa så mycket, tror jag, mest toppa, men vi får väl se.


Nej, om jag ska ta och fortsätta plocka undan lite här i vardagsrummet.

Inga kommentarer: