fredag, september 19, 2008

Pengar

Ja, jobb måndag till torsdag och inte så långt hemifrån heller. Katrineholm är ju typ bara 1 timme bort. Riktigt skönt, sen ska jag jobba med två jag jobbat med tidigare också tror jag, skönt med bekanta ansikten. Tror till och med att det är samma läggarlag som jag jobbade med innan semestern, ska bli skojs att träffa dem med faktist (om de nu är dom).

Ska åka ut på landet och hämta tomburkar och panta så jag kan köpa kattmat och nåt gott till mig. Så illa ställt är det med min ekonomi! Men får pengar nästa vecka och förhoppningsvis får jag lite mer över den här gången än innan.
Får även hoppas på mer jobb från PGs, iaf månaden ut vore skönt. Men även en massa nästa månad, helst inte för långt hemifrån.


Nej, nu ska jag ringa Telia en sväng och sen åka o hämta burkar o gå en minipromenad med vovven på landet.

Inga kommentarer: