fredag, september 19, 2008

Pant

Sådär, nu har jag hämtat burkar och pantat, plus handlat lite för de pengarna.


När jag ändå var där ute var jag och hälsade på min faster som var hemma genomförkyld, tänkte att det gjorde ju inget när jag också är förkyld. Var trevligt att dricka lite hemgjord jordgubbssaft och äta en sockerbulle. Mina kusiner kom förbi en sväng också, likaså min farfar, så nu har jag träffat halva min släkt på två timmar.

Nu är det bara soffläge som gäller för mig resten av eftermiddagen/kvällen, har chirre, lite lösgodis och lite läsk.
Plus ett par mysiga kissekatter. Har även tagit hem "Sex and The City" filmen som jag tror jag ska kika på ikväll. Sen var det någon mer, får se om jag känner för den, var någon komedi. Om den nu behagar ladda klart, men det är ju ingen brådska så.

Nej, nu ska jag steka mig ett par köttbullar och värma makaroner så jag får nåt i maggen.

Inga kommentarer: