torsdag, september 18, 2008

Fortfarande sjuk

Har inte gjort mycket idag, legat på soffan och slöat och sovit typ. Orkar inte så mycket annat när jag är sjuk. Har inte varit direkt hungrig idag heller så inte har jag ätit sen frukost. Men ska käka när jag möter upp Dan hemma hos honom sen, sov ju hos mig i natt.

Tycker inte om att vara förkyld, blir helt slut vid minsta lilla då. Feber, huvudvärk och ont i halsen.
Blir inte många knop imorrn heller om jag får bestämma, och det får jag ju så!
Ska nog köpa godis för mina sista kronor då och bara mysa med mig själv, är hemma ensam då Dan är och jobbar med sin pappa i Göteborg och Halmstad, och inte kommer hem förrän på lördag eftermiddag. Ska bli skönt att få lite ensamtid, även om jag kommer sakna honom såklart!

Usch vad det kliar i halsen, och killar i näsan.

Nej, nu ska jag sluta tråka ut er med mitt babbel.


2 kommentarer:

Jenny sa...

.."och bara mysa med mig själv".. Höhö!

Anonym sa...

Värst vad du var vitsig då.. ;)