söndag, april 11, 2010

Ditten och datten

Jag är fortfarande sjuk! I morgon ska jag ringa vårdcentralen och fråga dem om de kan kolla upp mitt lock i örat. Har fortfarande lock i vänsterörat, har haft det sedan i torsdags. Får se vad de säger.
Locket för örat störde min tentaskrivning, för det tjuter också. Går runt och har ont i huvudet nu tack vare tjutet, hoppas bara på att det inte är tinnitus. Men ringa vårdcentralen i morgon är i alla fall mitt mål. Sen kolla med Linda vad som ska läsas till på tisdag, och därefter inte så mycket mer. Förutom att läsa det som ska läsas då.

Idag har jag varit ute hos syrran och umgåtts lite med dem nu innan de drar till Thailand. Tog en promenad på strax över en timme, superskönt i vårvädret som varit idag.
Har även passat på att diska lite, och torka av lite i köket. Måste få lite ordning här nu känner jag, ser för jävligt ut. Måste fixa tvättid i veckan också.
Passade även på att jobba i lördags, fyllde in för en tjej som skrev högskoleprovet. Så tre helger i rad blir det att jag jobbar nu, men ger fint med pengar till nästa månad. Kan behövas då jag inte fick så mycket i mars, får hoppas mer på april.

Nej, nu ska jag återgå till Wallanderfilmen och tjutet i örat.

Inga kommentarer: