tisdag, april 06, 2010

Tenta på mitt påsklov

Jag vet att jag är superdålig på att uppdatera, men har inte riktigt orkat i helgen som varit. Jag har jobbat hela påsken, plus att jag varit sjuk och hostat som jag vet inte vad.

Varit en skönt påsk, trots sjukdom. Lite stressigt på påskafton bara när jag skulle på två påskmiddagar plus jobba mellan dem, gick bra ändå. Fick ändra lite tider på maten bara.

Har egentligen påsklov, men har omtenta på grammatiken på fredag. Ser inte fram emot omtentan, men jag förstår en av sakerna lite mer än jag gjorde inför förra tentan, så det är alltid nåt!

På fredag blir det att dricka lite vin efter vi skrivit tenta, om vi orkar då förstås. Tentan är lagd 14.15 till 18.15 PÅ EN FREDAG! Förstår inte riktigt hur de tänkte där, hade kunnat skriva den på morgonen istället. Det är bara att anpassa sig som vanligt.

Har varit dålig på att träna, blir lätt så när man är sjuk. Saknar att träna, vill komma igång igen! Känns som att jag inte kommer komma i den form jag vill till Mallorca, så får skära ner ännu mer på godis och onyttigheter.


Var ute på Harrys med Dan förra helgen (alltså inte nu i påsk), hade så jävla roligt! Dans syrra kom dit och vi röjde järnet! Så kul som jag hade då har jag inte haft på krogen på riktigt länge. Superkul verkligen! Blev kvar till de stängde, inte ofta det hänt på senaste tiden.

Oh, förresten så har jag fått G på den sista inlämningsuppgiften på förra delkursen. Bara att vänta och se om jag får G på övriga uppgifter. Måste få G på den delkursen, orkar inte med att ha ännu en ofärdig delkurs.


Ska väl ta och hoppa in i duschen nu tror jag.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Ella.. Man har INGA lov på universitetet..

Ella sa...

Tsss.. vi hade en vecka utan föreläsningar och seminarier i efter påsk. Jag kallar det påsklov. =D Fast jag fick ju plugga ändå, så det blir inget påsklov för mig.. =)

lena sa...

så du hittar på att du har påsklov, men sen måste du plugga på ditt påhittade lov, och då får du inget lov. Konstig matematik.

Ella sa...

Jaa, så jag har inget påsklov! Men innan tentan lades på fredagen så hade jag lov! =D