fredag, april 16, 2010

Kåren

Läkaren sa att jag hade vätska bakom trumhinnan, och det var svullet. Men det skulle gå bort av sig själv om jag körde på med nässpray och höll för näsan och blåste utåt så det vidgades i öronen.

Blev underkänd på omtentan i grammatik, men nu var det en del jag hade fel på bara. Men blir en helt ny omtenta i augusti, så tråkigt att behöva ha det hängande över sig.
Han kommenterade på min ålder när jag och en tjej till var där för o prata om tentan, och hade smeknamn på henne, så jävla onödigt och diskriminerande.
Så vi gick till kåren, och det visade sig att det finns massor med fler som klagat på honom. Hon hade en hel bunt med klagomål och skulle gå vidare med det på fredag till nån jämställdhetsansvarig som skulle kolla upp det, sen skulle det ev vidare till universitetets jurist. Skönt att det händer något iaf, kan inte ha honom i höst, det funkar bara inte. Får se hur det går med det hela.

I helgen är det jobb som gäller, tre dagar. Har nu jobbat tre helger på rad, ger inte det pengar så blir jag tokig! Men blir nog en hel del eftersom det var påsk förrförra helgen.

Nu ska jag strax kolla lite på Barda med Linnéa.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Är det P*censur* du pratar om? Jag har aldrig hört någon säga något gott om honom. Hoppas det händer något. Bra att ni gick till Kåren.

Ella sa...

Jo, de är han jag pratar om. Jag hörde folk i min klass nu säga att han var jättebra, men det är antagligen bara för att han har favoriter, och det är favoriterna som säger så.
Jo, fanns rätt många klagomål på honom. Hon satt hela tiden och sa, "jag är så trött på den där gubben.." Förstår henne, vi var ju knappast de första att klaga på honom.