lördag, april 24, 2010

Städat

Har hållit på med städningen sen 10.30 i morse, det är först nu vid 18 som jag är klar. Dock har jag haft paus på sammanlagt ca 2 timmar, så 5 timmar har jag städat bara mitt kök. Men nu jävlar skiner köket! Ska fortsätta med resten när jag skrivit klart min hemtenta i morgon tänkte jag, för i veckan kommer jag inte hinna.
Plugga för fullt på måndag-onsdag, plus jobba på onsdag em, kväll, sen tenta på torsdag em. Ledig på fredag, men det är neavecka så då blir det till att vara med henne misstänker jag. Sen jobbar jag i helgen som är. Fullt upp som vanligt.

Fick svindåligt med pengar denna månad också, måste kolla på lönespecen när jag får den och se om timmarna stämmer överens med det jag skrivit ned själv.
Så nu har jag inga fickpengar till Mallorca, skitkul verkligen. Så jag får åka ut och panta lite burkar från mamma o pappa. Hatar det!

Men i maj kommer jag få en mycket bättre lön! Annars jävlar blir jag arg!

Nej, ska lägga tillbaka mattan i köket och ge katterna mat, sen kolla klart hockeyn och därefter åka hem till Dan. Blir väl att sitta och titta på tv som vanligt där.

Inga kommentarer: