lördag, april 17, 2010

Lite info

Läraren som vi gått till kåren om, han kommenterade även på min ålder. "Du är ju snart 30, bara 35 år kvar till pension, eller du kanske inte ska jobba alls?"
Skulle velat sagt; För det första; Min ålder har INGENTING med min tenta att göra. För det andra; DU har ingenting med min ålder att göra. För det tredje.. osv.
Men det gjorde jag inte, har tydligen inte hjälpt tidigare så. Vi gick ju ut därifrån bölande både hon och jag.

Får hoppas det går någonvart det här ärendet, men det kommer det göra, det MÅSTE det göra. Ligger så mycket emot honom nu, så hoppas de tvingar honom i pension efter att han stått till svars för allt detta.

Nu i veckan som kommer så har jag omtenta på hemtentan, som jag säkert kommer bli underkänd på med den här puckoläraren! Veckan efter så har jag tenta i nya delkursen, litteraturvetenskap.


2 kommentarer:

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Fy f*n vilken idiot!