måndag, april 12, 2010

Läkartid

Läkartid i morgon 13.15, för mitt öra, det blir till att åka tidigare från skolan dessvärre. Men inte mer än typ 10-15 min tidigare, om vi ens håller på så länge. Så får vi se hur lång tid det tar, ska på utbildning på extrackta vid 14, får väl komma lite sent om jag får vänta länge.

Varit i Kumla idag och slängt skräp åt Dans syrra, sen har jag även träffat Dans faster Evy. Supertrevlig kvinna! Gillade henne skarpt! Hon var rättfram och glad.

Nu ska jag försöka övertala Dan till att promenera till sjukhusapoteket. Får se hur det går.. =P

2 kommentarer:

Lena o Jacob sa...

du vet att det finns apotek vi OP- vårdcentralen. Om man nu bara vill springa över lite snabbt så är ju det närmare. Har nog inte fullt utbud men nästintill.

Ella sa...

Jo, jag vet att det finns där. Men de stänger typ 17 eller nåt, och jag behövde alvedon vid halv åtta. =)