fredag, oktober 27, 2006

Drömmar

Skönt!

Ikväll ska jag och Helena hänga, ska bli så skönt. Dricka vin, massera och förhoppningsvis kan jag övertala Helena till att titta på Idol också! Har ju inte missat ett enda finalavsnitt!
Imorrn blir det nog utgång, ska se om jag får med mig någon mer än Robban! Ska skippa innebandyn på söndag pga mitt födelsedagsfirande, därför får man gå ut en lördag!

Ja, så gick det med min vita månad! Men lite svårt att säga nej när man blir bjuden på alkoholen på förfesten, och även på någon cider inne på krogen. Det är tur att man har så snälla vänner!


Nu är min praktik slut och jag är från och med måndag arbetslös! Då kanske jag kan ta tag i städningen här hemma istället för städningen på praktiken!
Dock hoppas jag att jag blir inringd en hel del, det betyder massa pengar åt Ella i december!


Drömde en massa skumma drömmar om M i natt, undrar vad dom betyder egentligen.

Inga kommentarer: